Az autizmussal élő diákok értékelése a közoktatásban - Oktatáspolitika és oktatási gyakorlat az Egyesült Királyságban

Elérhető honlapunkon "Az autizmussal élő diákok értékelése a közoktatásban - Oktatáspolitika és oktatási gyakorlat az Egyesült Királyságban" című beszámoló.

A  kiadvány bemutatja a jelenlegi angliai oktatáspolitikai irányelveket és megvizsgálja a követett értékelési gyakorlatot  azokban az inklúzív többségi iskolákban, ahol autizmus spektrum zavarral élő diákok tanulnak. A kiadványt autista diákok oktatását, segítését végző szakembereknek ajánljuk. 

A kiadvány a Nyolc Pont - „Az autista személyek ellátórendszerének országos szintű, komplex innovációja szakmai tanácsadó hálózat és koordinációs központ kialakításával” kiemelt projekt (TÁMOP 5.4.11-12/1-2012-0001) keretében készült el. 

Szerzők: Kath Wilkinson és Liz Twist.

A kiadvány eredeti nyelven  Autism and Educational Assessment: UK Policy and Practice címen jelent meg, innen letölthető.

Kiadó:  National Foundation for Educational Research

A kiadvány a linkre kattintva olvasható, illetve a dokumentumtárból letölthető.

Címkék: nincs címke megadva.

Kategória: Publikáció


Kapcsolódó tartalmak

Térítésmentes képzéseink

Az Emberi Erőforrások Minisztériumának támogatásával lehetőségünk nyílik a lent olvasható térítésmentes képzések indítására. A jelentkezési felületek elérhetők az FSZK honlapján, melyek megjelenéséről facebook oldalunkon adunk tájékoztatást.

 

Hírünk a címre kattintva tovább olvasható

Tovább...

Ezt is ajánljuk

Az autizmussal élő diákok értékelése a közoktatásban - Oktatáspolitika és oktatási gyakorlat az Egyesült Királyságban

Elérhető honlapunkon "Az autizmussal élő diákok értékelése a közoktatásban - Oktatáspolitika és oktatási gyakorlat az Egyesült Királyságban" című beszámoló.

A  kiadvány bemutatja a jelenlegi angliai oktatáspolitikai irányelveket és megvizsgálja a követett értékelési gyakorlatot  azokban az inklúzív többségi iskolákban, ahol autizmus spektrum zavarral élő diákok tanulnak. A kiadványt autista diákok oktatását, segítését végző szakembereknek ajánljuk. 

A kiadvány a Nyolc Pont - „Az autista személyek ellátórendszerének országos szintű, komplex innovációja szakmai tanácsadó hálózat és koordinációs központ kialakításával” kiemelt projekt (TÁMOP 5.4.11-12/1-2012-0001) keretében készült el. 

Szerzők: Kath Wilkinson és Liz Twist.

A kiadvány eredeti nyelven  Autism and Educational Assessment: UK Policy and Practice címen jelent meg, innen letölthető.

Kiadó:  National Foundation for Educational Research

A kiadvány a linkre kattintva olvasható, illetve a dokumentumtárból letölthető.

Tovább...